Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

29 Ιουνίου 2008

TAXIS

Τελικά όντως τα ταξί είναι πηγή έμπνευσης! Διασκεδάζεις με την παρέα σου, τελειώνεις, τζαι σηκώνεσαι να φύεις. Όσοι καημένοι από μας δεν έχουν άδεια οδήγησης, πρέπει να πάρουν ταξι. Πολλές φορές παίρνουν το ίδιο ταξι, από καθαρή τύχη. Και κάπου εκέι, a question arises... Ποιός σου είπε άνθρωπέ μου ότι θέλω να ακούσω για τον γιό σου που εν πιο καλό παιδί που τον άλλο που επίσης εν καλό παιδί αλλά έχει προβλήματα; Ή το ότι έχει που το '81 που παίρνεις διακοπές τα κοπελούθκια σου Πρωταρά αλλά εψές έμαθες που εν το περιβόητο -2;

Δεν λέω, πάντα εκτιμώ το άμα ο άλλος εν κοινωνικός τζαι εννεν μουτρωμένος, αλλά... Θέλω να σχολιάσω με την φίλη μου τα όσα έγιναν! Εννα σιωπήσεις σε παρακαλώ πολύ να της πω; Αν θέλω να σε ακούσω ή όι εννα το καταλάβεις που τεσ απαντήσεις μου! Αν σου απαντώ μονολεκτικά, έστω τζαι με χαμόγελο, ευγενικά, σημαίνει ότι κάτι εν πάει καλά! Pray, μπορεί την επόμενη φορά που εννα μασ πιάσεις που αυλαία να μεν έγινε κάτι τόσο συνταρακτικό! Υπόσχομαι ότι εννα σε πιάσω κουβέντα, τζαι εν θα σκάσω ώσπου να με κατεβάσεις σπίτι μου. Αλλά... Read... the signs... mouahahahahahahaha!!!!!!!

καλά, παρετώ τζαι πάω κάτω να φάω. =p χχχ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

a klaaaa..epiasan me oi aypnies k eipa na dwkw ton gyro mu afu imun siguri oti eixes gra4ei post..
pantws esi kala tin eixes kiria mu..rwta me k emena pu mu elale gia ton Aigiptio presvi pu miniskei dipla tu siggeni tu sto Londino j oti aresan tu ta kipriaka fagita...
apla AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!