Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

01 Ιουνίου 2008

Γενέθλια... 31 Μαΐου!

Δεν έχουν κάτι το ξεχωριστό τα γενέθλια; Κάτι το μαγικό... Κάτι το ενθουσιώδες!

Σήμερα έκλεισα τα 19 μου χρόνια! Η ηλικία δεν ήταν ποτέ το σημαντικό για μένα. Ειδικά στα γενέθλιά μου. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο, είναι η αγάπη που θα λάβω. Έστω και τυπική...

Ξυπνάς το πρωί και όλοι είναι (αναγκαστικά) καλοί μαζί σου. Χαμόγελα, φιλιά, αγκαλιές, ευχές. Και μετά καταστρώνεις την μέρα σου, για να την απολαύσεις όσο περισσότερο γίνεται! Μονάχα μια φορά τον χρόνο δικαιούσαι να κάνεις ότι θέλεις!

Σήμερα λοιπόν, πήγα ψώνια! Ευκαιρία ήταν, για να αγοράσω το ρολόι που είχα βάλει στο μάτι εδώ και καιρό. Και φυσικά, το ένα κατάστημα οδηγεί στο άλλο, το δεύτερο στο τρίτο κτλ κτλ. Στην πορεία αποφάσισα με τις φίλες μου να αγοράσω υλικά για τούρτα, τρούφες, και μπισκοτάκια, για να κεράσω την παρέα!

Επέστρεψα στο σπίτι κουρασμένη αλλα κατευχαριστημένη! =D Έλεγξα τα emails μου, και χάρηκα! Facebook, μηνύματα, δωράκια (έστω εικονικά), φιλιά, ευχές, από φίλους και γνωστούς. Ε λοιπόν, αυτό δεν είναι μαγεία;;; Για μια μέρα, όλοι να θέλουν να σου μιλήσουν, να σου ευχηθούν τα καλύτερα, να σε αγκαλιάσουν, ή έστω, απλά να δείξουν ότι σε θυμήθηκαν! Κι εσύ να νιώθεις αγάπη...

Βέβαια, κάποια πράγματα ζωτικής σημασίας έλειπαν, αλλά αυτή είναι η ζωή! =( Θα κάνω υπομονή, μέχρι να μπορέσω να τα αναπληρώσω, και με το παραπάνω...(10)

Σήμερα, παρόλο που στα ψώνια αναστέναξε η κάρτα, νιώθω πλούσια... Γιόρτασα τα γενέθλιά μου με τον τρόπο που ήθελα (ούτε πως έχουμε εξετάσεις), με τους περισσότερους ανθρώπους που αγαπώ στο πλάι μου...

Παιδιά, σας αγαπώ πολύ... Κι σας ευχαριστώ για τα υπέροχα γενέθλια που μου χαρίσατε... <3 xxx

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

twra egw prepei na niw8w sigkinimeni gia ta "yperoxa gene8lia" pu su xarisame??
hmmm...nnaaaahhh!!
k 3ereis gt? cz su exw iposxe8ei kati ;)..k tote, NAI, 8a einai yperoxa gene8lia!!:)

P.S: plomis en 8a su tahsw tn turta opws e4es:P
o=)
loveyaaa
xxxx

~pinelopi stn kardia...~ είπε...

na to alla3w dld, oti n eixan ipo8esi ta bday m? =p kai FISIKA k 8a einai iperoxa ta bday m ama pame pisw... xxx