Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

19 Ιουνίου 2008

Ξύδιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..............

Το λοιπόν. Η μια κρατά αμυντική στάση, γιατί εν εθίχτηκε όσο εγώ. Η άλλη εν δουλειά τζαι εν μπορεί να μιλήσει, τζαι το κωλοfacebook εν με αφήνει να της στείλω έτσι μεγάλο μήνυμα. Η άλλη -ως συνήθως- εν απαντά τα τηλέφωνα. Έμεινε μου μόνο το blog μου για να πω τον πόνο μου. Ή μάλλον, τα νεύρα μου!

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ "THE OFFICIAL GROUP"???????? Εν σου έκατσε καλά το πρώτο; Ή το δεύτερο; Ήθελες να κάμεις ένα δικό σου; Τζαι καλά, μια χαρά δικαιούσαι να κάμεις group για όποιο θέμα θέλεις. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΝ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ;;;; Αν δεν μου αποδείξεις ότι σου εδώσαν άδεια εγώ εν θα ησυχάσω!!!! Εν δέχουμαι να ζητήσω την έγκριση σου για να κάμω Join, για να υποστηρίξω κάτι που μου αρέσκει. Ποιά είσαι δηλαδη; Ξέρεις τον μάστρο. Οκ. Μπράβο σου. Γιατι πρέπει να με εγκρίνεις εσύ εμένα δηλαδή;;;;; Ή τα υπόλοιπα 900 κάτι μέλη του άλλου γκρουπ;; Εξάλλου, αν εν το επίσημο γκρουπ, εν έπρεπε να εν ανοιχτό για όλους;;;;

Δείξε μου ότι σου εδώσαν άδεια να κάμεις το επίσημο γκρουπ, τζαι έσκασα. Στο κάτω κάτω, αν θέλεις να κάμεις κάτι "επίσημο" εκ μέρους τους, σάστην τζείνη την μαυρογέρημη ιστοσελίδα! Αυτά. Πάω να έβρω αλλό κανένα να φκάλω τα νεύρα μου.

Υ.Γ. Έχει αλλό έναν τούτη η κουβέντα, αλλά εν τυχερός που εν ξέρω ποιός ένι. Αλλιώς εννά τον επαίρναν τζαι τζείνον τα σκάγια μου! Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: