Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

06 Μαΐου 2008

6 Μαΐου...

Τέτοια μέρα που είναι, νομίζω αξίζει να γράψω ένα post...

Δεν έχω και πολλά να πω... Μονο ένα "Να ζήσεις", μέσα απ'την καρδιά μου...

Δεν μπορώ να στο πω από κοντά... Δεν έχω το δικαίωμα να στο πω από κοντά...

Μας χωρίζουν μερικές μέρες... Μερικές μέρες και 13 χρόνια... Κενό ανυπέρβλητο... Αν ήσουν άλλος ίσως και να το διέσχιζες. Μα αν ήσουν άλλος δεν θα με γοήτευες τόσο...

Έχω τόσα να πω κι όμως δεν μπορώ. Με δυσκολεύει η αποτύπωση συναισθημάτων. Κι ακόμη περισσότερο η πιθανότητα να μάθεις γι'αυτό το post. Κι ίσως ακόμη, η πιθανότητα να το διαβάσεις...

Ξέρω πως το να θυμάμαι τα γενέθλιά σου είναι λίγο "άκυρο". Αλλά... Ίσως ακόμη πιο άκυρες να είναι οι ελπίδες μου, πως θυμάσαι εσύ τα δικά μου...

Χρόνια Πολλά Κι Ευτυχισμένα... xxx

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hello eperasan ta genethlia mou ennen simeraaaaa:PPPPPP

~pinelopi stn kardia...~ είπε...

Re skatoulli, siwpi! sta gene8lia s irta, j ekama s j ekpli3i, j to pio teleio dwro p oula!!!! =p (fisika, afou egw s to ekama!)

Ανώνυμος είπε...

to pio oreo doro ennen esi pou mou to ekames:P itan to trito kalitero esena:) grow up by the way ipasouuuuuuuuu. get a lifeeeeeeeee! proxoraaaaaaaaaaaaaaa! no chance no wayyyyyyyyy! en sanna je grafw ego blog gia tin cameron diaz aspoume:P mono gelio tha prosfero stous allous:P arkepse diavasma je aistes pellares:P