Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

26 Μαΐου 2008

Pondering...

Listen to my heart, can you hear it sing, telling me to give you everything...

Δεν είναι φως της μέρας ο έρωτας σου... Είναι λουλούδι που την νύχτα με ξυπνά...

Ο Μάης είναι μουσική από παλιό τραγούδι...

Είμαστε στίχοι που δεν χώρεσαν μαζί στην μουσική...

Ποιά άνοιξη να μ'έφερε στον κήπο της καρδιάς σου και γίνομαι μικρό παιδί σαν βρίσκομαι κοντά σου...

Ταξίμι από μπαγλαμά και η βροχή δυνάμωσε...

Στο πάρκο ένας μπατίρης μου ζάλιζε τ'αυτιά πως ήσουν τράπουλα σημαδεμένη...

'Ολη μου η ζωή δεν αξίζει μια δεκάρα αφού δεν ξέρω τ'ακριβά σου μυστικά...

Δεν θέλω να μου πεις πως μ'αγαπάς... Στα όνειρά σου να με πας κι αυτό μου φτάνει...

I'd like to be the kind of dream you'd never share...

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα φυλάξω σ'ένα πηγάδι της ψυχής μου σκοτεινό...

Και πίσωθέν του ετρέχανε γοργόνες με φτερά...

Shadows all around him... Show me the way to save him...

Δεν υπάρχουν σχόλια: