Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

05 Απριλίου 2008

Tralalalaaaaaaaaaaaaa............

To loipon! egw apoye 8elw na grayw sto blog m! n 3erw gia poio prama 8elw na grayw, alla 8elw na grayw!

Eimai happy... Alla n eimai... ta sini8ismena diladi! =p vasika kai me lia logia, n 3erw ti m ginetai... n 3erw gia ti na parakalw, gia ti na efxomai, ti na apofevgw...

Nomizw poye mporw na pw pws eimai parapanw xaroumeni para stenoxwrimeni... Tipote to spoudaio n egine... alla na sas ipen8imisw mia poli spoudaia paroimia! "fasouli fasouli gemizei to sakouli!" Den exw idea poios tin eipe prwta, alla ton efxaristw, gt apoye, etsi niw8w! san na mazevw ligo ligo kommatia mias wraias anamnisis. mias wraias aformis gia oneira.. mias yeftikis aformis gia oneira. alla.. oneira!

Kai asxetws me to ti egraya p panw, exw mia paraklisi: Diale3ete! oi misoi laleite m eimai gennimeni i8opoios! j oi alloi misoi peripaizete me giati mprosta tou kamnw san tn ma8itrioula p tis trexoun ta salia, pws n mporw na to kaliyw! e ti skata???????? vevaia, afto to gegonos genna allo erwtima... 8elw i den 8elw na to kaliyw?? simferei me i den me simferei??? mporw i den mporw...?? na to kaliyw mipws m perasei a? ma n sofi kinisi touti? ws gnwston, oti katapiezetai, 3espa argotera me tromeri ormi...

grrrrrrrrrr, epikindina pramata!!!!

Poiaaaaaaaaaaa pinelopi, ariadni eprepe na valw! o mitos tis ariadnis egine to blog m me tis asinartisies p grafw! egw pantws eipa sas to: N 3ERW TI MOU GINETAI! (etsi, gia na to empedwsoume! =p) e ok, j to oti koutoulw panw m p tin nista n j voi8a j idiaitera sto na apoktisoun noima oi le3eis p grafw! signwmi diladi! i wra 5.15 to prwi!

..........................5.15??????????????????????? .......................... Aman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poios 3ipna avrio???????????? gmt!!! =s Ate, kalinixta sas!!!!!! makari na pernate wraia, opws pernw ki egw... me moni diafora na leipoun ta mavra sinnefakia ap'tis skeyeis sas....


kalinixta.... opou kai na'sai matia m...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

na pw oti se katalavenw gt pernw ta idia, 8an periergo? opws k na'xei elpizw na egine kamia endiaferusa sizitisi apo4e..3ereis gia poio 8ema..k me poion..[nmz dld:P]..tespa..epd einai idi 6para, tin kanw k egw me elafra pidimatakia..
kali su nyxta..