Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

14 Απριλίου 2008

Taxi girls!!!!!!

Χα, κοιτάξετε τωρά να δείτε τι γίνεται! Αν ψάξετε λίο μέστο Ίντερνετ, εννα βρείτε το blog μιας φίλης μου, η οποία έχει issues με τους ταξιτζήδες! Μπαίνει μες το ταξί, σύρνει τους μια κουβέντα, αρχίζουν τούτοι να μιλούν, τζαι η Νίκη απλά ακούει. Τζαι μετά έρκεται στο blog της τζαι γράφει ό,τι φιλοσοφική θεωρία της είπαν!

Εγώ που την άλλη, κάμνω το ακριβώς αντίθετο! Κάθε Παρασκευή και Σάββατο, αφού πάω με μια φίλη μου στο στέκι μας τζαι περάσουμε καλά, πιάνουμε ταξί να έρτουμε σπίτι. Ε, τζαι που τον ενθουσιασμό μας με τες εξελίξεις της νύχτας, αρχίζουμε να σχολιάζουμε ότι μας έκαμε εντύπωση. Με αποτέλεσμα, ο εκάστοτε ταξιτζής να μαθαίνει τι μας είπε ο ένας, τι εκαταλαβαμε εμείς που τζείνα, τι υπονοούμενα έσυρε ο άλλος, τι πρέπει να προσέξουμε την επόμενη φορά, τι μας εντυπώθηκε στο μυαλό άρα εννα έρτουμε να το γράψουμε στο blog μας κτλ κτλ!

Προσοχή! Δεν κουτσομπολεύουμε! Απλά συζητούμε! Καθόμαστε στο πίσω κάθισμα, γείρνει η μια πάνω στην άλλη, τζαι αρχίζουμε! "Μάνα μου τον ένα, μάνα μου τον άλλο! Αλλά ξέρεις, εν τω μεταξύ, τζαι να το θυμηθείς, μπλα μπλα!" Τζαι φτάνουμε σπίτι μου, να κατεβώ πρώτη, τζαι επειδή εν μας κανεί τούτη ούλη η κουβέντα στο πίσω κάθισμα, λέμε ένα "Μιλούμε αύριο αγάπη!" η μια της άλλης τζαι καληνυχτιζόμαστε.

Bottom line is...

O ταξιτζής ενημερώθηκε πλήρως για τα συμβάντα της νύχτας!!!!! =p (τζαι που είσαι ακόμα αν έτυχε τζι εν ο ίδιος της προηγούμενης νύχτας! γράφει βιβλίο αν θέλει: "Τα απομνημονεύματα δύο αυλαιικών!"

Υ.Γ. Πριν να πατήσω το "δημοσίευση ανάρτησης, ξαναδιαβάζω το τι έγραψα... Σαννα τζαι εγώ τζαι η Δήμητρα είμαστε δυο κοτζακαρούες τζαι συζητούν για τα νεανικά τους χρόνια! =p

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

me lia logia eipes me kotsiakari, kutsompola, pu eneshei alli duleia na kamnei j paei ka8e paraskevosavato aulaia.....hmmm not bad!!files na s petixun:P
elpizw mono kanenas pu jinus pu mas pernei home na men 3erei kanena tis aulaias gt zitw pu kahkame!!!enna akume kati "pinelopi +........ kiries k kirioi.." k kati "demetra + ....."
k na men 3erume apo p mas irte:P LOL!!!