Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

05 Μαρτίου 2008

Tangled in a web...

3ekinisa to blog m me to skeptiko oti ta vradia p o morfeas m arneitai tn agkalia t, 8a i8ela ena xwro gia na grayw kai na moirastw tis skeyeis m... kai na p ena ap'afta ta vradia eftase...

dn mporw na e3igisw gt niw8w etsi... kai dn mporw na e3igisw TI niw8w... apoye eidika 8a eprepe na petw sta sinnefa... na eimai xaroumeni, eftixismeni, kai evgnwmonousa g tn kali m tixi p m xarise ena diamantaki...

ki omws... ekei p oi alloi vgazoun plouto, egw vgazw pono... gt na exw afti tin diais8isi? katarameno xarisma... Kassandra tis genias m 8a katali3w... to kako einai oti, mono tn diki m katastrofi dn mporw na provleyw... afto einai ena kefalaio p panta afinw pisw... apasxolimeni me ta provlimata kai tis skeyeis twn allwn, i aixmalwti twn idiwn m twn oneirwn, exw apotixei apeires fores na niwsw tin dini t ponou na me perikiklwnei...

nomizw skeftomai poli... agapaw poli... noiazomai poli.. denomai poli... ola poli... ara kai o ponos... isws perissotero apo ton pono p 8a eniw8e alli stn 8esi m... gt afinw tn eafto m na parasiretai...
kai peftw stn pagida ka8e fora...

gt i kardia m na elketai ap'ta adinata? dn mporei na ta alla3ei... to adinato adinato 8a meinei... tpt dn mporei na epireasei tis agnwstes dinameis aftou tou kosmou.. i monoplevri agapi monoplevri menei, oso megali ki an einai...

nai, gia agapi milaw... ti to pio pezo? akomi mia foititria, me efivikes anisixies... NAI RE GMT, AKOMI 19 XRONWN EIMAI! KAI NAI, DN EXW ZISEI OSA OI MEGALITEROI MOU...


alla afto dn simainei oti dn ponaw... i oti eimai rixi san riaki... i oti dn kanei na anakatevomai me ts "megalous"... ana8ema ki an dn mporousa na simmetexw stis sizitiseis tous! isws omws... giafto dn m epitrepetai mia matia stis skeyeis tous... epd katalavainw perissotera apo osa 8a eprepe...

kai ti den 8a'dina gia tis skeyeis s... gia ena 3exwristo pronomio... na niwsw 3exwristi... na niwsw monadiki stn zwi s... ase me... dei3e m ena kommati tis yixis s... akomi kai to pio asimanto... alla dei3e mou... miise me sta mistika s... stous krifous s po8ous... tis efxes s... sta oneira s... sou orkizomai pws dn 8a ta vgalw sto sergiani...

anti8eta, 8a ta fila3w mesa m va8ia... stn pio apokrifi ptixi m.... 8a ta filaw, ws OTI pio politimotero m exei pote do8ei... 8a ta prostatevsw kai me tn zwi m akoma... 8a ta filaw, ws to simantikotero kommati t dikou m eaftou...

kane na isorropisei i zigaria... fere me sto iyos twn matiwn s.. i kateva esi sta dika m... alla vale mas mazi... isa... koita3e me apogimnwmeni apo ka8e yema, ka8e ali8eia, ka8e maska... ki an afto p deis den s milisei, tote ase me... 8a mazeyw monaxi m ta kommatia... 8a koulouriastw... kai 8a figw.... alla toulaxiston, 8a exw kleyei estw kai mia matia ap'tn diki s yixi...

Aneva sto va8ro, i fige ap'to einai m... perimenoun alloi na mpoun... <3

Δεν υπάρχουν σχόλια: