Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

23 Μαρτίου 2008

8a'nai san na mpainei i anoi3i!!!

dld, afti i ikanotita m na menw sta8eri stis apofaseis m me ekplissei! =p gia allo 8ema e3ekinisa na grayw, allo m efkike!

eixa skopo m na milisw gia tn xoro. epe8imisa na xoreyw, exei sxedon ena xrono... j dn vriskw j kamia katapelli san emena na souzetai opou sta8ei j opou vre8ei! =( paw avlaia. i mia ntrepetai. i alli n xorefkei (oh my god). i alli 8elei appwma gia na dextei. i alli n pastn skini j tragouda to tragoudi p 8elw na xoreyw.. e ti skata?????????? =s

ama sas ta lalw egw... ka8oumai pws nna grayw gia tn xoro. valw titlo gia tn anoi3i. j kataligw na grafw pale gia tn xoro! =p

isws na sindeontai afta ta dio... sure, o xoros einai pantos kairou... alla isws to pnevma tis anoi3is... skefteite to! tn anoi3i oloi niw8oume pws asfiktioume. o kairos mas anazwogonei. arxizoume na eknevrizomaste me to krio, kai forame ta kalokairina eis peisma gaidourino. ok, n3rw gia sas, alla egw etsi kamnw! =p giafto panta kataligw arrwsti! anipomonoume! niw8oume oti kati erxetai, kati plisiazei!

Κάτι κάτι θα συμβεί αυτό το καλοκαίρι
κάτι θα'ρθει να με βρει τον έρωτα να φέρει
Κάτι κάτι θα συμβεί το νιώθω πλησιάζει
το καλοκαίρι που θα'ρθει με άλλο δε θα μοιάζει

Admit it! sovaroi sovaroi oloi sas, alla ama mpainei i anoi3i, pianei mas i pellara! n me valw j mena mesa stous sovarous, egw n3rw p etsi prmta! =p to oti me pianei parapanw i pellara omws pianei me! n i fasi p 8lw na xtipioumai pastous toixous!

tes parapanw melanies pa8ainw tes tn anoi3i! valw radio, anoigw ta para8ira na mpainei fws, j arxizw tous xorous! oti j an valoun sto radio, egw nna to xoreyw! me an n tsamiko, me an n hip hop, me an n hadjigiannis (n 3erw na prosdiorisw to eidos tis mousikis t =p), me an n entexno, me an n klassiko! ola perilamvanontai sto programma! ka8e xoros j mia melania! as n kala ta epipla t dwmatiou! =p

lete na n i giri p ta louloudia???? enas tropos t 8eou na mas ekdikeitai gia tn mizeria p mas katavallei tn xeimwna?? "parte giri" lalei mas, "na sas piasei i pellara na ma8ete! klayiarides!!!!"
Hhhhha! to mono kako tis anoi3is n oti o kairos nn arketa zestos gia na pame gia kolimpi! grrrrrrr! alla ok! ena-ena! prwta xoros, j meta p kanena me dio mines j 8alassa!

e re na mpei j to kalokairiiiiiiiii!!!!!!!!!! nna exoun na travoun oi girw m! nna me pianei i krisi logw tis zestis, opotan nna tous pellaniskw. j nna piainoume 8alassa na m perasei, j jame nna me pianei o en8ousiasmos j to appwma, opotan PALE nna tous pellaniskw! ... telika n vre8etai i isia m! =p

back to spring! na min protrexoume! n kamnei kalo! ti lew to pirovolimeno... nomizw edwsan m oi pasxalines diakopes katakoutela! nai, nai, oi pasxalines! min 3exnate spoudazw agglia, j epd oi egglezoi n dexountai na akolou8oun kanenan, ws j to pasxa ts kamnoun to diaforetiko p mas! exw akomi 3 evdomades na paw gia ywnia, na vgw e3w gia girous, na paw avlaia, na koimi8w, na pellarisw, j na dw filous. eee, j an m meinei j xronos na diavasw! =p

klaps, j meta nna paw pisw agglia mestes vroxes na m girisei!!! =@ na m lalei o will ti laleis re, o kairos n teleios, de ilio! j na kamnoun xara ta egglezou8kia pws efkale 3 axtines ilio! j pisw kipro na se pianei o ponokefalos p tn liakada aspm! alla etsiiiiiiiiii! kala na pa8w! elale m ta i mama j egw elalousa tis " n peirazei mama, areskei m i vroxi! kanei, 18 xronia ilio!!!"

koita, oti m areskei i vroxi areskei m! areskei m toso, p mia fora p mas ekame mpora pisw leicester efkika me mia fili m meston dromo j epaizame mesta nera! j efkainan oi an8rwpoi p mesto diplano bar j egelousan me tin pellara mas! =p ennen re dimitraaaaaaaaaaaaa? =p god times, good times! =p alla tou mia makarena makarenaaaaa! =p (i dimitra 3erei ti lalw, afiste me!)

nomizw kanei sas! i bestowed some of my pellara already to you! you've had enough! wra na pame parakatw! evare8ika na grafw mlkies, paw katw na pellanw lio tn mama! i ton papa, na t pw na sasei to pick up! epe8imisa na akousw ale3ia! " i sklava s eimaiiiiiiiiiiiiii........" " to haly galy!" j lio panarxaiotati vissi, lio mikroutsiko, lii vougiouklaki, lio 8allasino, lio ntalara... aaaaaaax, ti m e8imisa pale i evloimeni.... egw mwro me mia kordela panw stn kele j i mama me tn fwtografiki sto xeri na xorefkoume panw sto krevati tis, sto palio to spiti, me ta para8ira anoixta j ton ilio pantou... j na xorefkoume "lampwwwww, ap'tin xara m, lampw san diamanti, lampw, lampwwwwwww"

ate, efiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sas simvoulevw na akolou8isete to paradeigma m j na kamete pellares twra p exete tn anoi3i dikaiologia! giati ton ipoloipo xrono, apla nna sas fkaloun gia pellous... Believe me!!! =p xxx

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

a kala esi to'xeis xasei telios!!murli;p na gineis rezili tarlink!!:) alla enen anagki na mas kamneis j emas mazi su;p lool!!ate j xionizei sto lesta twra, les na prolavume k emeis liga xionia???xDxDxD