Μου λες κουράστηκες... Δεν θες να περιμένεις...

16 Μαρτίου 2008

On the way to wonderland...

Tetarti, 13 Martiou, 2.15 to vradi.
edw kai 4 wres, etoimazw valitses gia na epistreyw spiti! =D nai, 4 wres! wsp na apofasisw ti na parw j ti oi, na ta mazeyw ola, na teleiwsw douleies gia na mporesw na ta mazeyw ola, eperasan 4 wres! katakopi pleon, apofasizw na 3ekourastw ligoulaki. n iparxei fovos na apokoimi8w j na xasw to lewforeio! 8a valw to 3ipnitiri m, san kalo koritsi, j nna to ri8misw stis 6.30. miamisi wra n iperarketi gia na etoimastw, na teleiwsw paketarisma, j na kalesw taxi. koimamai loipon... kai vlepw glika oneira... ta opoia m diakoptei to 3ipnitiri! =( n peirazei lalw, akoma lio! 5 lepta n evlayan pote kanenan! stamatw to, j 3anakoimoumai... lia opws enomiza lepta argotera, pairnw tn megali apofasi na afisw ta oneira, j na sikwstw! tinazw ta skepasmata,koitazw to roloi........ 7.40!!!!!!!!!!!! FUCK!!!!!!!!!!! kai 3ANAFUCK!!!!!! tilefwnw me tremameno xeri gia taxi:
-yes, street cars here, how can i help you? lalei mou o an8rwpos.
-yes, i;d like a taxi at opal court right away pls, i'm very late! fwnazw tou egw!
-calm down miss! where do you want to go?
-st margarets square!
-do you mean sta margaret's bus station?
-GMT! yes, that's what i mean!
-ok, be ready, i'll be there in five minutes!
-ok! KLIK...

Orkizomai, POTE stn zwi m dn etoimastika toso grigora! ntinoumai, rixnw oti eixa etoimasei panw sto grafeio m mesa stn tsanta, vallw parataires kaltses, papoutsakia (etsi, gia na ginw akoma pio geloia) eksfendonizw tis mpotes p itan na valw se mia tsanta, kleidwnw j fevgw, sernontas j xtipwntas tis valitses mou se ka8e gwnia t flat! ftanw stin eisodo, o ta3itzis na me perimenei. rixnoume ta prgmta mesa, j trexoume... n me ftanoun ta nevra j to agxos mou, exw j tn tourmpanokefalo na epimenei oti eprepe na eixa 3ipnisei pio nwris, oti n 8a prolavoume ktl ktl! signwmi gia to ratsistiko m sxolio, alla se tetoia katastasi allofrosinis, akoma j i mitera tereza 8a simfwnouse mazi m! =s)

Ftanw sto coach station... to lewforeio m nn dame... opws poli swsta m episimane o ta3itzis. TESSERIS fores!!!! =@ se mia stigmi eklamyis aperantis idiofiias, sineiditopoiw pws yaxnw la8os lewforeio! elegxw, j n dame! me tn odigo stn 8esi t, prosdemeno, etoimo gia anaxwrisi! =s na tn exei kala i panagia, katevainei, anoigei to port mpagkaz gia ts valitses m, mourmoura m lio, alla mpainw mesa! 3ekina to lewforeio, me mena stes pisw 8eseis na allazw papoutsia!

ftanoume sto victoria coach station, gia na kamoume allagi! mperdevw ena tilefwno me cash machine (men me rwtisete pws ginetai etsi prma! =s), agorazw zesto fai p n dikaioumai sto coach, j molis anoiw to stoma m na faw, kaloun mas gia anaxwrisi! =( gmt! alla siga na men to peta3w! valw to la8raia sto lewforeio, j krivomai na men me dei kanenas karfas j pei to t pikri t odigou! =s (itan allos odigos, p me eirwneftike gt t eipa na kleisei kala to xerouli tis valitsas m! =@) ftanoume aisiws sto heathrow...

katevainoume, j paw gia check in... op anakaliptw oti to eisitirio eixa to egw tipwmeno... alla afisa to na ka8etai sto leicester, 3 wres kai 40 lires makria m! =s alla n ftaiwwwwwwwww! -( alla3ame tn imerominia ts ptisis gia na prolavw ts arravwnes (gt oikogeneiaki sigkentrwsi xwris emena na kamnw panairka n ginetai), j enomiza itan akiro!!!!! tilefwnw ts mamas, i opoia tilefwna tou praktora na tis pei ti na kamei, o opoios tis 3anatilefwna gia na ts pei oti prp na plirwsw prostimo, i opoia 3anatilefwna m na m to anakoinwsei j na m pei na plirwsw me tn karta ektaktis anagkis (zitw to shopping sto leicester p afinei tes kartes adeies), i opoia egw 3anatilefwnw tis mamas na ts pw oti eplirwsa 40 lires prostimo! =s ouff!!!! kamnw to evloimeno to check in, j paw duty free, gia na agorasw kanena vivlio na poskolioumai... u see, mesa stinprwini fouria m, afisa tin tsanta me ta vivlia t uni pisw! =s j eixa j 2 ek8eseis na kamw! =s j ti vivlio agorasa kata mia diavoliki simptwsi?????

"A series of unfortunate events.." pls, pls, MEN sxoliaste tn tragiki eirwnia!!!! =s ekatalava to mesa sto aeroplano j efirtika, me apotelesma na me 8wrei o diplanos m me ena ifos p elalouse "p ooooolo to aeroplano, EGW ekatsa dipla p tn pelli!" n peirazei! =p

ti allo epa8a??? aaaa, to aeroplano eka8isterise 2 wres!!! =s alla ok.... skopos epitefx8i!!!!! =D

eftasa kipro!!! =D j epia j avlaia!!!!!!!!!!!!!!!!! =D j epa8a to sok tis zwis m... =p eipame, o kosmos to'xei toumpano, jgw krifo kamari!!!! =p HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

rwta me k mena me tin sarita ti eperasame me kina ta books su..nmz den xriazete na pw ola osa eginan..ektos apo kati..
19:30 8a eftane to ta3i e3w apo agio martino..
19:10..akoma egw me tin sarita na vlepume pws 8a vole4ume ta books tis kirias..na rwtisw pu ixes ton nu su ekeini tin wra??vsk pio nu su??:P:P tespa..ok ok,i know ti skeutosun;) as always..anw